donderdag 3 oktober 2019

Kadozakje met confetti!!!






Hoi!

Vandaag deel ik een ideetje met jullie, om snel maar leuk een geldkadootje te geven.
Ik gebruikte een correspondentiekaart van de Hema, dat is mooi stevig enkel A6 papier, met de gezellige 'Gefeliciteerd' stempelset van Karin Joan. Ik deed de kaart in een doorzichtig kaartenzakje en strooide er een handvol confetti in! Heel feestelijk en ook chique, door de goudfolie confetti...
Aan de achterkant schreef ik de tekst en deed er geld bij in.

Creatieve groetjes, 
Gerdine

Gebruikte materialen:
- Stempelset 'JoepieGeniet' KJ1701
- Correspondentiekaarten (Hema)
- Confetti (kant en klaar of zelfgemaakt natuurlijk!)
- Kaartenzakjes

Joepie Geniet

2 opmerkingen:

  1. ziet er heel leuk en feestelijk uit, ga ik onthouden, soms heb je even snel iets nodig!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen