vrijdag 4 oktober 2019

Dikke verjaardagsknuffel


Lekker veel groen, mooie bloemen in een kopje, dat is toch een feestelijke verjaardagskaart?
Ik maakte hem een tijdje geleden al, en eigenlijk is het natuurlijk een echt lenteplaatje.
Maar voor een verjaardag zijn bloemen altijd goed!
Ik geniet zelf ook altijd enorm van een huis vol bloemen :)
Sommige mensen vinden het jammer als ze veel bossen tegelijk krijgen, ik vind dat juist superleuk, dat je op elke tafel een bos bloemen hebt staan. Dat is zó feestelijk!
Ik koop ook regelmatig mooie bloemen voor mezelf.. haha.. het maakt voor mij een huis helemaal gezellig... Als je veel thuis bent, heb je natuurlijk ook veel tijd om ervan te genieten :)

Fijne dag vandaag! Enne.. koop gerust een bloemetje voor jezelf! Geniet ervan :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten