zaterdag 23 juni 2018

CRAFTDATE


Laatst had ik een heerlijke ontspannen CRAFTDATE met mijn vriendin... vroeger maakten we samen vaak kaarten en gingen we bijvoorbeeld naar de KreaDoe. De laatste jaren verwaterde ons contact wat, maar nu pakken we de draad (letterlijk :)) weer op! En dat is fijn. Het liedje 'new is silver but the older gold' gaat toch wel op met vriendschappen... En het geeft ook niks dat het soms op een wat lager pitje staat hè? Een stukje vertrouwen in elkaar en in de vriendschap hebben!
We gingen aan de slag met het leuke kofferpatroon van Marleen en mijn nieuwste Zebrastempeltjes.
Ze kunnen ook prima als verjaardagskaart toch?! Jammer dat de teksten die erbij zitten alleen op babykaarten gericht zijn....

Groetjes, Gerdine

7 opmerkingen:

  1. Oooooh super leuke combi die schattige diertjes met de koffer!
    Gaaf dat je de vriendschap weer hebt opgepakt!
    Fijn weekend.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga op reis en ik neem mee...... Nou dat zit bij jou wel in een hele leuke koffer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! En ja, dat vind ik ook wel eens jammer dat er teksten bij zitten die speciaal voor baby's zijn. Dan maar een ander tekstje erbij zoeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super om zo de draad samen weer op te pakken. En wat een gaaf modelletje heb je gemaakt. Leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen