vrijdag 16 maart 2018

Voor de stoerste kleine man


Ik was lekker aan de slag gegaan met stempelen en dat gaf weer veel inspiratie! Ik maakte deze kaart met een lief olifantje voor een kleine man.. het model van de kaart geïnspireerd door een kaart die Anja Zom maakte met dit papier en de stempeltjes van Marianne Design. Die hebben ook een leuk olifantje namelijk. De zebra stempelset daarvan vind ik ook nog wel heel welkom in mijn dierenvriendjescollectie :)  Wie weet komt hij dit olifantje nog een gezelschap houden!


Bij gebrek aan grijze stiften, kleurde ik de olifant heel lichtblauw. Best wel fris en lief voor een jongenskaart vond ik. Het vliegertje is ook zo gaaf! Dat kan je dus op elke papiersoort stempelen en uitknippen. Handig en mooi!

Leuk dat je er weer was!

Groetjes, Gerdine

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan en het blauwe olifantje past er perfect bij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooie kleuren voor een jongensbaby. Heel lief dat olifantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een cute kaartje is het geworden
    schattig olifantje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en schattig kaartje is het geworden Gerdine!! Leuk.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen