woensdag 21 februari 2018

Dit was het verrassingspakket!


Omdat iedereen die meegedaan heeft, vast nieuwsgierig was naar de inhoud van het pakket, hier een paar foto's!
Stempels, snijmallen, pocketcards, kleine labeltjes, bakkerstouw, stansjes, een heerlijk gezichtsmasker en een paar setjes enamel dots...
En dat allemaal in een vrolijke grote felgekleurde envelop met een speciaal kaartje voor de winnaar!
Het was leuk om samen te stellen, en hopelijk is de winnaar er ook net zo blij mee als ik toen ik het op de post deed...


5 opmerkingen:

  1. ik ben er super blij mee en zijn zeker allemaal dingen die ik kan gebruiken. ik was ook super blij toen ik hem uit de brievenbus ging halen, werd al vrolijk van de mooie envelop.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakket, heel herkenbaar om zelf al voorpret te hebben bij het inpakken en maar zenuwen dat de post het heel bezorgd ;p Bij Alice te lezen is dat gelukkig gebeurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk pakket! Leuk hoor :). Ik zie dat je bij het MD challengeblog gastdesigner mag zijn, leuk! Gefeliciteerd! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik had het nog niet gezien, bedankt! Ben benieuwd...
      Groetjes

      Verwijderen