maandag 22 januari 2018

Kleinkind


Hallo!
Leuk dat je weer langskomt op mijn blog! Ik zie dat ik veel bezoekers heb de afgelopen weken. Supergaaf, dat motiveert me extra om te bloggen natuurlijk! 
Ik maakte twee kaartjes voor de voorraad, om trotse grootouders te feliciteren. Een jongensversie en een meisjesversie. Wat een lieve kleurtjes zijn het toch... het jongenskaartje is een remake, ik maakte hem van een geboortekaartje wat ik een tijd geleden kreeg. Het jurkje op de meisjeskaart is van een mal die ik ooit leende van mijn vriendin. Ik stanste toen een heel stel jurkjes uit en dit was toch echt de laatste... In die tijd had ik zelf nog geen stansmachine. En als ik nu naar mijn verzameling mallen kijk, weet ik bijna niet welke ik zal gebruiken.. een luxeprobleem hoor! 

Een fijne dag vandaag!
Lieve groetjes, Gerdine

Ps.. er wordt achter de schermen hard gewerkt aan de 'Leuks van Gerdine-verrassingscandy!!' :)


1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaarten weer Gerdine!!!
    En.. nog een paar dagen en dan komen de nieuwe materialen van MD uit. Ik wacht nog even met het maken van babykaartjes. Ik heb er zo'n zin in. Ik weet dat jij hetzelfde hebt. Leuk!!
    Net zoals als die sketchen waar we vorige week aan mee deden. LOL
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen