zaterdag 27 januari 2018

Challenge Anreda


Kijk.... daar is een rozet die ik jullie pas al liet zien!
Hij vond zijn bestemming op een vrolijke kaart die ik maakte voor de challenge op het Anreda-blog!
Klik hier om naar het blog te gaan.
De opdracht is deze keer een sketch (ja... alweer een sketch... het lijkt wel of alle challenges deze weken een sketch hebben :) ) Geen probleem hoor, het is wel leuk om met een sketch te werken.

Dit is de sketch..

Een warm welkom aan mijn nieuwe volger, leuk dat je me bent gaan volgen. 
Ik kan alleen niet zien wie er bijgekomen is... weet iemand hoe je dat kunt zien? Dan kan ik mijn nieuwe volgers tenminste persoonlijk welkom heten.. 

Bedankt voor de leuke reacties de afgelopen tijd op mijn berichten, heel erg leuk om allemaal te lezen!

Creatieve groetjes, 
Gerdine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten