zaterdag 23 december 2017

Love you to the moon & back


Ik maakte dit kaartje met een free printable die ik lang geleden al uitprintte.. De mooie tekst 'Love you to the moon & back'. Ik kwam hem weer tegen op de stapel en maakte er dit lieve jongenskaartje van! Grappig.. het kaartje past wel goed bij mijn tafelzeil :)

Gebruikte materialen van Marianne Design:
Eline's Deer  Enamel stickers - Baby Blue  Do what you love  Eline's baby boy

  ELINE'S DEER
  COL1401                       
PL4513               PK9149                       PB7049

1 opmerking:

  1. Hoi Gerdine, wat een lieve kaart heb je gemaakt. Die tekst is zeker mooi en dan dat lieve hertje erbij maakt het helemaal af.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2018.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen