dinsdag 11 oktober 2016

Hallo, nieuw diertje!


Hoi! Leuk dat je er weer bent!

Vandaag stel ik dit lieve bruine beertje aan je voor! Vanaf nu zal hij ook vaker op mijn kaarten te vinden zijn... Het leuke is dat deze bruine beer met dezelfde mal gemaakt kan worden als waar je de pandabeer mee maakt. Handig! Daar worden we blij van!

Ook ging ik aan de slag met een nieuw blok papier, namelijk 'Fleurique'... Nou, fleurig werd dit kaartje zeker. Lekker zoet, lekker lief, lekker roze. Welk meisje zou de gelukkige jarige zijn?
De cupcake-mal kocht ik laatst op marktplaats.. die miste ik nog nét :)

Mn collectie van Marianne Design materialen is de afgelopen tijd dus behoorlijk uitgebreid!
Handig, want dan kan ik ook met steeds meer challenges meedoen. En ik vind het gewoon de allerleukste producten om mee te werken. Als het goed is worden er vandaag nog meer nieuwe materialen bezorgt door de post, die kocht ik bij BAMBA met mijn gewonnen cadeaubon! Jippie!

Bij deze kaart gebruikte ik de mooie cirkelmal om een passepartout in mijn kaart te stansen, voor een leuk doorkijkeffect.

Hier een foto van de binnenkant:


Ook liggen er een paar kerstkaarten klaar, vers van de pers :)
Die laat ik je binnenkort weer zien!
Bedankt voor je bezoekje en tot gauw!

Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Papier: Fleurique PK9135
- Mallen: CR1360 Stitch cirkels, Col1409 Eline's Panda & Bear, LR0160 cupcake
- Stempels: Pl1524 Project NL – Verjaardag, Col1314 Tab with Tekst NL

Lieve groetjes,
Gerdine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten