vrijdag 22 juli 2016

27 jaar!


Weer lekker aan de slag gegaan met de leuke cijfers. Er zijn veel jarigen deze maanden, dus ik ben op tijd begonnen met een stapeltje klaarmaken :)
Vooral in de vakantietijd schiet het er anders snel bij in...
En ik kan eigenlijk bijna niet anders dan zelfgemaakte kaarten geven, of ik moet écht een hele leuke tegenkomen in de winkel... herkenbaar voor kaartenmaaksters denk ik ;)

Deze cijfers komen uit het boek 'Feest' van Marianne Design. Je kunt ze ook downloaden op de website en uitprinten. De cijfermal heb ik natuurlijk ook in het klein voor de cuttlebug, alleen blijven deze leuke grote cijfers leuk om mee te werken.

De achtergrond maakte ik deze keer van verschillende tapejes!
Het designpapier is 'Eline's Babies Blue'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten