dinsdag 7 juni 2016

Papieren rietjes #1


Op Pinterest komen allerlei leuke zelfmaakideeën voorbij met papieren rietjes, waaronder deze grappige versie 'Jij bent mijn favo-rietje'. Ik had al een tijdje papieren rietjes klaarliggen om te gebruiken, maar kon er steeds niet echt wat mee. Op het blog van Anreda is een challenge waarbij het thema 'stippen' is. Ik zocht dit vrolijke stippenpapier op en kwam nog meer vrolijke zomerse 'milkshake-kleuren' tegen. Zo ontstond dit kaartje... :)

Ik ben nog meer aan het maken met papieren rietjes in de hoofdrol, binnenkort meer!

Ben je benieuwd naar de andere kaarten met thema 'stippen'?
Kijk snel op http://anreda.blogspot.nl/ voor de challenge en doe mee!

Groetjes! Ik ga een milkshake maken ;)

1 opmerking:

  1. Superleuk gedaan! Ik heb ze ook liggen en wist niet wat er mee te doen. Je brengt me op ideeen. Dat heet nou bloggen ;-)

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen