woensdag 1 juni 2016

Hieperdepiep HOERA


Welkom Ellen en Marjolein, leuk dat jullie mijn volgers zijn geworden!

Lekker aan de slag geweest met tape. Het blijft verslavend om mee te werken. Vandaag maakte ik er vlaggetjes van voor de verjaardagsslinger van dit vrolijke jongetje! Ook weer eens een stempel ingekleurd. De stempels en het designpapier is van Marianne Design. De tape komt bij de Hema en Wibra vandaan. Ik combineerde weer designpapier uit verschillende papierblokken, Eline's Babies Blue en Fresh Flowers. Dat geeft weer eens een heel ander kaartje! De hoeken van de kaart knipte ik rond, net als de hoeken van het kraftpapier en designpapier op de achtergrond.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! Laat gerust een reactie achter, ik lees ze met veel plezier.

Deze kaart doet mee bij:

1 opmerking: