dinsdag 31 mei 2016

Celebrations


Hallo!

Vandaag heb ik 2 kaarten om te laten zien die ik gemaakt heb met het vrolijke papier 'Celebrations' van Marianne Design. Omdat het papier al druk is, is het heel geschikt voor CAS-kaarten.


Twee laagjes designpapier op elkaar, een stukje touw en tape en een stempel... Meer had deze kaart niet nodig. Deze kaart doet mee met challenge-86 op het Kaartjes-Inspiratie-Challengeblog. De opdracht is daar: 'Maak een tienerkaart'. Daar vind ik deze wel geschikt voor!


Voor deze kaart typte ik zelf de tekst uit in Word. Er zijn veel leuke tekststempels te koop, alleen heb ik nog geen geldboompje gevonden in onze tuin. Op deze manier kan je zelf ook allerlei leuke teksten maken en printen voor op kaarten. Heb jij dat ook weleens geprobeerd? Het leuke stempeltje van het fototoestel komt bij de Action vandaan. Klaar om een foto te maken van de jarige :)

Vrolijke groetjes,

Gerdine

4 opmerkingen:

  1. Twee leuke en vrolijke kaarten Gerdine! Het dp is inderdaad heel geschikt voor CAS kaarten :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele vrolijke kaarten! Leuk dat je meedoet aan de tienerkaart challenge bij kic. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi je kaart. dankje wel dat je meegedaan hebt aan de tienerkaart challenge. groetjes helma KIC Team

    BeantwoordenVerwijderen