dinsdag 24 april 2018

Diertjes Dinsdag #2



Tadaa... nummer 2 is de muis!
Ze is klaar voor het feestje. Een lief kadootje ingepakt, en gáán!
Ik maakte de muis nog niet eerder in deze vorm, de vorige keren altijd 'recht van voren' zag ik.. 
Maar dit is ook wel weer leuk!
Ik maakte deze keer ook weer een zelfgestempelde achtergrond.


Doe jij mee met de Top10? Laat dan hieronder een reactie achter, waarin je noemt welk dier bij jou op nummer 2 staat en doe dat ook op het blog van Linda! Link daarnaast je creatie in mr Linky op het blog van Linda

Nog een klein aandachtspuntje: Een aantal mensen hebben wel hun creatie gelinkt op het blog van Linda bij nummer 1, maar geen reactie achtergelaten onder mijn nummer 1. Om mee te doen voor de prijs, is dat wel de bedoeling! Dus kijk even na of je op allebei onze blogs hebt gereageerd!



24 opmerkingen:

  1. Zo is inderdaad ook leuk!
    Tof kaartje. Bij mij ook de muisjes ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart, mooi met je gestempelde achtergrond!
    Bij mij zal je het schaap vinden vandaag. Linken doe ik vanavond...
    Je kaarten van gisteren zijn ook allemaal om ter mooist!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen! Leuke kaart met de muis. Inmiddels ben ik er over uit dat die bij mij volgende week in de Top 3-staat. De panda/beer staat bij mij op het blog!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart met de muis. Bij mij staat de zeeleeuw op nummer 2, nu kijken welke er op nummer 3 komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerdine,
    grappig, dat heb ik ook nog niet gedaan met de muis. Alleen frontaal. Maar dit is zeker ook leuk! Je kaartje is heel feestelijk! Bij mij een leuk verhaal bij de kaart! Zul je wel lezen straks!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Gerdine!! Je ben zo lekker bezig van de week. Zoveel leuke dingen laat je zien. En die van de bakjes van de Hema ga ik onthouden.
    Fijne week en tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Gerdine.
    Je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk met dat kadootje, goed gevonden! De muis is echt een toppertje, zo veelzijdig inzetbaar. Vooral ook omdat ie zowel van voren als van de zijkant te plakken is, maar ook omdat er zoveel leuke accessoires bij zijn... Tof kaartje!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn schatjes zo, echter ik ben zo bang voor muizen!
    Ik gebruikte vandaag een heel ander diertje die je de laatste tijd niet zoveel ziet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja daar is de leuke muis, geweldig kaartje gemaakt! Ze is echt klaar voor het feestje met haar cadeautje, leuk gedaan! Wij hebben vandaag twee babykaartjes op de blog met het wollige schaapje.
    Het ziet er weer al gezellig uit op de blog met al die diertjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke vrolijke kaart Gerdine en leuk om het muisje op jou tweede plek te zien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig vrolijk verjaardagskaartje.
    Het muisje is zo leuk en je kunt er zoveel kanten mee op. Toppie!
    Mijn nummer 2 staat ook online.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk om de muis op de 2e plek te zien staan ik denk dat hij bij mij volgende week voorbij komt. Leuk gedaan met het gestempelde achtergrond!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk je kaartje Gerdine. Bij mij staat de kangoeroe op nr 2. En hij is niet alleen; hij is getrouwd met zijn grote liefde.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk en feestelijk muizenkaartje! Als de kat van huis is...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezelligheid op je kaartje Gerdine, dit muisjes heeft er zo te zien enorm veel zin in!
    Het is weer diertjes dinsdag en dus wordt er op veel blogs feestgevierd met een gezellige beestenbende ;-)
    Leuk dat het muisje jou 2e keus is.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw kaartje is ook weer super leuk, Gerdine! Lekker vrolijk en het muisje is een lieverd. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje! Leuk dat ze op verschillende manieren in elkaar gezet kunnen worden he.
    Echt een toffe uitdaging. Vind het leuk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kwam er ook al achter dat ik dat vergeten ben. Voor mijn eerste creatie ga ik zometeen nog even reageren. Nu alvast wel voor mijn twedde creatie met het beertje. AL stond het muisje bij mij ook te trappelen voor de tweede plek. Jij hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gerdine,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Super die achtergrond zo.
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw mooie kaart, ook schattig die muis! Leuk geworden.
    Bij mij staat het hertje op mijn blog, ook weer zo'n schatje, bij velen op 1.
    Op naar week 3!
    Helaas is dit mijn werkdag dus kan pas laat wat plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind de muisjes heel leuk en veelzijdig, maar het zijn voor mij té veel kleine stukjes, ik zit al in de knoop met de zebra ;-)
    Ik heb op plaats 2 de panda/beer staan, lekker grote stukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaart geworden. Bij mij staan op nr 2 de vogeltjes van Eline.

    BeantwoordenVerwijderen