woensdag 25 april 2018

Challenge #290 DCL



Voor de nieuwe Challenge bij Dutch Card Lovers maakte ik deze CAS Babykaart.
Heel erg mijn best gedaan voor heel erg CAS ;) 
En het is gelukt hè? 

Klik hier om naar het blog te gaan en te kijken welke CAS kaarten de andere bloggers hebben gemaakt: dutchcardlovers.blogspot.nl

Ik was zo lekker aan de slag met CAS kaartjes, dat ik er nog een paar maakte.
Tenslotte heb ik een grote voorraad nodig voor de kleedjesmarkt op de basisschool, voor het nieuwe schoolplein. Dat is dan weer fijn van CAS kaartjes, je maakt er snel een stapel!


Deze lieverds met de oude stempelserie van Eline's Babies


Een creatieve dag vandaag!
Liefs, Gerdine


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze serie! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, meteen een hele serie! Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig geweest en ze zijn super leuk. ;) De bovenste kaart is toch echt mijn favoriet.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige en originele geboortekaartjes!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen