vrijdag 17 november 2017

Marianne Design Challenge #189


Jaaa! Het is weer gelukt om na lange tijd mee te doen met een challenge op het Marianne Design Challengeblog! Hebben jullie trouwens al gezien dat de website van Marianne is vernieuwd? Handig, nu kan ik mijn materialen bijhouden op de site... Dat scheelt zoekwerk! De opdracht van challenge 189 is: "Maak een babykaart in een andere kleur dan blauw of roze, het mag er wel in zitten..." Kijk snel bij challenge-189 om de voorbeelden te zien en de creaties van iedereen die meedoet!

Gebruikte materialen van Marianne Design:

Eline's Sweet Little Boys Eline's Baby essentials Eline's words - Sweet BabyEline's baby boy
AK0065                          COL1421                  EC0165                PB7049       

13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Gerdine!!! Mooie kleurtjes. Op mijn MD creatie moet je nog even wachten maar die komt nog wel. Met dezelfde papierlijn.
    Bedankt nog voor je cupcake inspiratie!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geraldine het plaatje mag de kleuren wel bevatten staat er in de tekst op de blog. Zie hier in de kaart toch wel veel blauw.

    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super lieve geboortekaart Gerdine, ontzettend mooi gemaakt. Maar... ik sluit me aan bij Judith, jammer van het blauw in het dessinpapier achter de tekst.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik sluit me aan bij Judith en Marleen, toch wel heel erg veel blauw en dat was nu net niet de bedoeling.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm.. ik zie dat hij nu op de foto best wel heel veel blauw heeft, dit was in het echt niet opgevallen, komt toch door de foto! Helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het voorbeeld van jolanda bij de challenge bevat namelijk veel meer blauw. Bij mij is het door de foto wat feller geworden, ik heb geen blauw papier gebruikt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de kleuren die ik op de kaart gemaakt heb zijn groentinten maar door de foto lijkt het blauw ook al is dat niet groetjes jolanda bongers

      Verwijderen
  7. Hele leuke babykaart Gerdine al zit er een beetje te veel blauw in. Ik heb het desigpapier er even bij gepakt en in het echt valt het blauwe bloemetje minder op de foto geeft wel een ander beeld het is op moment lastig foto's maken met het sombere weer.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de reacties allemaal! Ik heb even een filtertje over de foto heengedaan die meer lijkt op het origineel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje...
    Leuk dat je mee doet met onze baby challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk baby kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele lieve kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen