vrijdag 24 november 2017

#Karin Joan


Een heel fris, hip kaartje gemaakt met de stempels van Karin Joan, gecombineerd met het fleurige papierblok 'Fleurique'. Wat kun je eindeloos variëren met de stempels! Ik koop expres nog geen nieuw uitgekomen set van haar, eerst maar eens al mijn ideeën uitproberen...
De nieuwe functie op de website van Marianne Design bevalt me wel, handig dat ik hieronder nu afbeeldingen van de gebruikte producten kan plaatsen.
Ik ben benieuwd of jullie dat ook leuk vinden om erbij te zien..

Een hele fijne dag vandaag!

Creatieve groetjes,
Gerdine

Gebruikte materialen van Marianne design:

Joepie Geniet Fleurique
  KJ1701                    PK9135

1 opmerking:

  1. Wat super is het geworden Gerdine!! En die achtergrond zo is gaaaaf. En ik moet nog verjaardagskaarten maken dus. Wie weet gebruik ik die van jou als inspiratie.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen