vrijdag 25 januari 2019

Natuurlijk...


Hallo!
Iets langer dan gepland, duurde het voordat ik weer aan een blogbericht schrijven toekwam...!
Ik heb juist wel heel veel kaarten gemaakt de afgelopen weken. Dus dan begrijp je wel waar die tijd in ging zitten :)
Voorlopig dus weer van alles om te laten zien hier!
Na een paar weken totaal geen zin om te knutselen, kwam het opeens weer volop opzetten!
Natuurlijk hielp het ook mee dat ik voor mijn verjaardag twee prachtige papierblokken kreeg en een mooi plaatjesvel van Gerda's Hobbyshop. Ik had het op mijn kadootjestafel liggen en liep er dus steeds langs. Elke keer knipte ik stiekem weer een plaatje van het vel en na een week lag er nog maar een klein stukje! Haha...
Een fijne dag vandaag!

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Leuk om op deze manier de kaarten zien groeien, en het knipvel kleiner zien worden. Het is een leuke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen