dinsdag 20 november 2018

My winter favorites #5


Goeiemorgen op deze winterse diertjesdinsdag!
Vandaag laat ik mijn nummer 5 aan jullie zien... de ijsbeer!
Ik maakte gelijk een serie van 3, omdat je altijd kaarten tekort komt met de kerst...
Ik had de ijsbeer wat vaker uitgedraaid, kreeg pas een handige tip daarover van Femminde, dus dat hebben we gelijk maar uitgeprobeerd :)




Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse ijsberenserie vinden, en wat jullie nummer 5 van de winter favorites top5 is! Laat je het hieronder weten, en link je je blogbericht bij Linda om mee te dingen naar de prijs (beschikbaar gesteld door Marianne Design)?

Geniet van deze diertjesdinsdag en tot gauw!
Groetjes, Gerdine

Gebruikte materialen:
- Basiskaarten wit
- Paperpad: ELINE'S BERRY CHRISTMAS PB7053
- Snijmallen: ELINE'S OUTFITS COL1438, CREATABLE: LOTS OF LOVE LR0450, ELINE'S POLAR BEAR COL1370
- Tekststempels: PROJECT NL - WINTER PL1517

Eline's Berry Christmas  Eline's Outfits  Creatable: Lots of love Eline's Polar BearProject NL - Winter

19 opmerkingen:

  1. Hoi Gerdine,
    Wat een leukerds!
    Slim om lekker 3 kaartjes te maken. Ik maak ze ook meestal per 2.
    Dit keer niet. 5 diertjes tegelijk gestanst dus dan 5 aparte kaarten ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes met de ijsbeer!
    Deze in het rode fijne frame van je postzegelstans vind ik heel leuk gedaan!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk je ijsbeertjes met hun warme kleertjes.
    Kunnen ze wel gebruiken vandaag.
    Ik ben wel benieuwd naar je tip.
    Bij mij bijt een ondeugende muis het spits af.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig deze ijsberen, Gerdine! Ik heb m niet, dus bij mij een ander diertje vandaag...
    Ik ben ook heel benieuwd naar de handige tip van Femminde :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ijsbeer is ook zo leuk! En je hebt er drie leuke kaarten mee gemaakt. Bij mij komt hij een dezer weken ook langs. Vandaag is bij bij de egel aan de beurt! Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan deze ijsbeerkaarten.
    Leuk dat er weer een top 5 is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten! En zo doen wij ook weer allemaal leuke ideetjes op. Wat die tip van Femminde was ben ik ook wel heel erg benieuwd naar. Groetjes, Nelleke
    Ik heb zojuist mijn eerste kaartje geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en vrolijke kaartjes heb je gemaakt met de ijsbeer! Wij hebben vandaag de husky op de blog staan!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaartjes met de ijsbeer bij mij staat de koala
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke kaarten met de ijsbeer, je hebt de tip van Femminde goed opgevolgd door er gelijk meerdere te stansen. Bij mij is vandaag het rendier in de hoofdrol.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn super leuk geworden en ben toch nieuwgierig naar die tip :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gerdine het is mij gelukt om deze week mee te doen en op nr 5 heb ik staan Eline's Dala Horse.
    Leuk en lief zijn de ijsbeer kaartjes geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk met de ijsbeer. Deze heb ik niet en is toch wel schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje met de ijsbeer! Ik heb er een kaartje bijgezet met het vosje.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yesss daar gaan we weer, leuk! En wat een goede opening, drie kaarten zelfs! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super serie!! Die ijsberen zijn zo leuk.
    En fijn dat je wat had aan de tip.
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje.
    Ik ben de top 5 begonnen met het rendier.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er was iets vreselijk mis met het blog. Heb ik bijna bij iedereen een persoonlijk berichtje geplaatst althans dat dacht ik, is er niks opgeslagen. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt en wat tof om te zien dat jij je restjes gebruikt voor de andere kaart. Was mijn eerste aankoop de beren. Bedankt weer voor het organiseren van deze leuke challenge.

    Tot volgende week.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke serie met de beer! Tof dat jullie deze reeks weer organiseren, gezellig al die winterse diertjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen