dinsdag 30 oktober 2018

Herfst! en veel kadootjesinspiratie!


Heerlijke herfst.... met heel veel paddenstoelen!
Ik ging aan de slag met mijn aquarellverfdoos en stempels en maakte deze CAS kaarten.
Gelijk maar een serie gedaan omdat het zo leuk ging...
Eén kaartje ging al naar een jarig buurjongetje!

Mijn ruitjeskerstkaart kreeg een Top3plaatsje bij DutchCardlovers, altijd leuk om te zien!


Ook maakte ik een gezellig kadozakje van een witte broodzak!
Zo leuk! Een aantal jaren geleden nergens te verkrijgen in Nederland, nu lag er een pak in de supermarkt voor een klein prijsje! Ik heb voorlopig weer inpakinspiratie!


Ik kocht laatst kaftpapier op de schoolspullenafdeling, ook een tip trouwens! Kaftpapier is veeeeel mooier om mee in te pakken, omdat het steviger en glimmend is! Ik maakte er deze 'groene' kadootjes mee!


Mijn zoontje maakte als afscheidskadootje voor zijn juf, eind vorig schooljaar, zelf een zakje confetti! Wat een lief en vrolijk kadootje werd dit hè?


Ik hoop dat ik je weer inspiratie heb bezorgd! Ik heb zelf enorm veel inspiratie en erg weinig tijd momenteel... maar beter zo dan andersom :)
Maak er een mooie dag van!
Groetjes, Gerdine




4 opmerkingen:

  1. Heel leuk,al die mooie cadeautjes!~
    En leuke kaartjes.
    Gefeliciteerd met je top3!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, en tof die cadeauzakjes. Leuk om te geven en te krijgen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en leuke creaties laat je zien. Je hebt duidelijk een boel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creaties heb je weer gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen