dinsdag 9 oktober 2018

Diertjes Dinsdag Winter Top5

Hallo allemaal!

Na de mega succesvolle diertjes Top10 Challenge die we in het voorjaar hielden, kon een vervolg niet uitblijven!
We vragen jullie mee te doen met Linda en mij aan de Diertjes Winter Top5.
Diertjes Dinsdag in winterse sferen.. hoe leuk is dat?!



Wat is de bedoeling?
- Je maakt een kaart in winterse sferen (het mag een kerstkaart zijn, maar dit hoeft niet)
- Plaats op de dinsdagen een kaart of creatie met één van de diertjes (collectables) van Eline Pellingkhof
- Laat een reactie achter onder dit blogbericht (uiterlijk 20 november) , en daarna elke diertjesdinsdag blogpost die Linda en ik plaatsen.
- Link je eigen deelname elke week op het blog van Linda
- Gebruik bovenstaand logo in je blogbericht en ook graag een linkje naar Linda en mijn blog

Marianne Design stelt ook dit keer weer een supergave prijs beschikbaar!!

Deze mooie serie, uitgekomen in september.

Dit zijn de datums, voor in je agenda:
Dinsdag 20 november - nr. 5
Dinsdag 27 november - nr. 4
Dinsdag 4 december - nr. 3
Dinsdag 11 december - nr. 2
Dinsdag 18 december - nr. 1

Tip: omdat de weken soms voorbijvliegen, werk alvast vooruit!
Daarom plaatsen we deze oproep al ruim op tijd!

Laat je hieronder even weten dat je weer meedoet?!

Wij hebben er reuzeveel zin in!

Groetjes, Linda en Gerdine

18 opmerkingen:

  1. Super dat er een winterversie top 5 komt!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe zeker mee! Ik ben nog steeds aan het doorgaan. Deze week nummer 25, nog 4 diertjes te gaan en al mijn diertjes zijn gepasseerd. En dan kan er een winterse serie komen. Perfect timing! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me leuk om mee te doen Gerdine!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat er een winterversie komt van deze leuke uitdaging. Natuurlijk doen wij weer gezellig mee!! We hebben er al zin in en gaan alvast van start!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat er nu een een winterversie komt met die leuke diertjes. Ik doe ook graag mee.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb er al weer zin in :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, een winterse diertjes-dinsdag. Ik hoop van de partij te zijn!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik doe mee! Zo leuk! Ik hoopte het al.
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk om mee te doen
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw geweldig ga nu zeker meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gerdine,
    Wat super dat jullie het weer organiseren. Ik hoop weer mee te doen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk, ik wil deze keer ook mee gaan doen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zeker, leuk idee weer ik doe graag mee! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk!
    Ik ga proberen om weer mee te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe ook weer graag mee, ik heb me aangemeld.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Gerdine,

    Ik kan niet meer terug vinden dat ik dit keer gezellig meedoe. Ik heb mij via de link aangemeld maar zie deze niet meer.

    Ik ben benieuwd morgen naar alle mooie creaties.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen