zaterdag 8 september 2018

HOERA!!


Hallo volgers!
Ik blijf nog even nazomeren hier op mijn blog hoor, alhoewel ik achter de schermen bezig ben met voorbereidingen voor de kerstkaarten van dit jaar.
Deze kaart was mijn eerste schudkaart sinds jaren en ik vond het weer erg leuk om te doen.
Vroeger maakte ik ze ook veel. Grappig dat dingen altijd weer terugkeren na jaren...
Ik combineerde mijn leuke ijsjesstempelset met de tekst stempels van Karin Joan.
Het papier is van het blok 'watercolours' van Marianne Design.
De ballonnen snijmallen bestelde ik laatst bij AliExpress. Ik had gelijk in mijn hoofd om daar een schudkaart mee te maken...

Groetjes, Gerdine

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Gerdine......je kunt nog meedoen met je schudkaart bij Lift Challenge!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie schudkaart! Deze ballon zit momenteel ook in mijn Aliverlanglijstje...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen