dinsdag 26 juni 2018

WINNAAR Diertjes Dinsdag Challenge!!!!



We gaan het niet spannend maken...
De winnaar is: Yvonne
Van harte gefeliciteerd!
Jij krijgt je Top3 aan nog ontbrekende diertjes in je collectie!
Stuur je me een email met je adresgegevens en je 3 uitgekozen diertjes?
Kijk onder het kopje 'contact' op mijn blog voor mijn gegevens....

Yvonne's mooie nummer 10 creatie!

Het was erg genieten van alle creaties, en het was dan ook erg moeilijk om een winnaar te kiezen. We maakten een gezamenlijke Top3 (in willekeurige volgorde):

Yvonne
Femminde
Merit en Annemarie

De winnaar is getrokken met een online random-generator!

Ik beloofde jullie ook nog een leuk nieuwtje!
We hebben zo genoten van de Diertjes Dinsdag, dat we een vervolg hebben gepland!
In november komt er een Winter Diertjes Dinsdag Top5! Ook dan stelt Marianne Design weer een prijs beschikbaar. Je kunt dus alvast beginnen met nadenken over je Top5 en een beginnetje maken de komende tijd...
En er zijn nog heel veel ideeën die nog uitgewerkt kunnen worden met Diertjes Dinsdag in de toekomst..... wordt vervolgd dus!

Iedereen bedankt voor het meedoen en tot snel!
Liefs, Gerdine

12 opmerkingen:

  1. Het was een ontzettend leuke challenge, ik heb genoten! Bedankt!
    En leuk dat er misschien een vervolg komt in het najaar.
    Yvonne gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was het dan voor nu.... het is echt even afkicken hoor!
    Wat een mooie top 3 hebben jullie gemaakt en Yvonne wat een bofferd ben je met deze mooie prijs!
    Leuk idee om tzt nog een herfst/winter challenge te organiseren, zo hebben we nog iets om naar uit te zien!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat we in de top3 staan...wat hebben we genoten de afgelopen 10 weken...
    Wij kijken weer al enorm uit naar die winter/kerstkaart diertjes challenge!!
    Bedankt voor het organiseren...wij hebben het reuze naar ons zin gehad!!

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering! en nogmaals bedankt voor jullie leuke uitdaging het was een feestje om mee te mogen doen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd voor de winnaars nu kwam het voor mij er niet van maar met de winterdiertjes doe ik zeker mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk dat er een vervolg komt! Ik doe vandaag nog een beetje aan diertjes-dinsdag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk dat ik de winnaar geworden ben, echt super!!!
    Ik heb heel graag meegedaan en ik zal zeker in het najaar weer van de partij zijn.
    Het was zo leuk deze challenge. Ik ga proberen om nog even door te gaan met de diertjes op dinsdag.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt Gerdine en Linda voor het organiseren van deze leuke Eline diertjes dinsdag. Ik heb er van genoten om elke dinsdag alle creaties te bekijken. Leuk dat er in het najaar een vervolg komt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Yvonne! Gefeliciteerd !
    En de dames van de top 3 ook proficiat. Leuk dat er in de winter ook een challenge komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik heb nog een diertjes dinsdag nummer 11! Het is gewoon te tof en de ideale stimulans om ze te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super dat ik in jullie top 3 mag staan!! Het was zo leuk om te doen. Komend najaar hoop ik er weer bij te zijn.
    Vandaag ook bij toeval al een diertjes kerstkaart.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 10 dinsdagen leek een enorme opgave bij de start, maar het was zooooo leuk!
    tot in het najaar voor de herfst/winterdiertjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen