zaterdag 16 juni 2018

Echte POST is altijd LEUK!


Joehoe!! Kijk eens wat de postbode mij bracht?!
Een supermooie kaart, gemaakt door Merit en Annemarie! (als bedankje voor het organiseren van Diertjes Dinsdag... veel té leuk toch?!)
Hij is gelijk ingepikt door mijn zoon, die er hé-lé-maal weg van was!
De kaart kleurt ook perfect bij zijn nieuwe kamer trouwens :)
Dus nu staat hij te pronken op zijn nieuwe bureautje en loop ik met een blije glimlach zijn kamer in!
Dankjewel Merit en Annemarie!

Groetjes, Gerdine

6 opmerkingen:

  1. Wat lief zeg! Daar word je blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gekregen, kan me voorstellen dat je zoon die ingepikt heeft.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! En ik snap het wel dat je zoontje hem helemaal geweldig vindt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je zoontje de kaart heeft ingepikt!!
    lief dat je hem hier plaatst...
    graag gedaan namens Merit want die heeft hem gemaakt!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super verrassing! Leuk van Merit en Annemarie. Logisch dat je zoontje m inpikte, hij is zo leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant card, love the little scene you've created.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen