dinsdag 6 maart 2018

HUWELIJK



Een stijlvolle huwelijkskaart... in blauw en kraft, met witte gessorandjes, plaksteentjes en bruin touw. Met het mooie papier van pretty papersbloc 'Eline's Babies Blue'.
Ik schreef laatst al dat ik het jammer vond dat ik dat bloc helemaal op had, vooral vanwege het mooie mintgroene papier. Nu kwam ik in mijn hobbyspullen nog een helemaal nieuw bloc ervan tegen!
Ik sprong een gat in de lucht (figuurlijk)... Ja... die had ik een tijd geleden gewonnen met het winnen van de challenge op het marianne design challengeblog! Verrassing!
Dus ik kan weer vooruit... :)

Creatieve groetjes,
Gerdine

1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje en wat een geluk dat je nog zo'n blok had!! Soms vind je de meest bijzondere dingen als je aan het opruimen bent. Dank je voor je mailtje. Als ik eens in Barneveld kom, ga ik zeker bij Knus en zo kijken!

    BeantwoordenVerwijderen