woensdag 20 december 2017

Welkom lief nieuw diertje!


Ik had geluk! Ik scoorde op marktplaats 3 leuke nieuwe diertjes om aan mijn collectie toe te voegen!
Vandaag stel ik jullie dit lieve vosje voor. Hij keek me al heel lang zo lief aan!
Ik maakte een rustig basic-kaartje en vond het gaaf om het vosje van kraftpapier te maken.
Op het labeltje staat de tekst 'Vandaag is jouw dag!'...

Gebruikte materialen van Marianne Design:
Enamel stickers - Baby Blue  Project NL - Verjaardag Kraft Eline's Fox

     PL4513                PL1524              PK9109                COL1355

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Gerdine!! Leuk dat je zo geslaagd bent op marktplaats. Ik ben benieuwd naar je andere diertjes. Deze kaart is in ieder geval geslaagd. Ik vind die geemboste achtergrond ook zo mooi.
    Alvast fijne feestdagen toegewenst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje, ze blijven toch wel erg leuk he de diertjes van eline, ikzelf ben op het moment verslaafd aan de muis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen