donderdag 2 november 2017

Tweeling!


Eindelijk weer een blogbericht! Helaas komt er vanwege gezondheidsproblemen, ik ben chronisch ziek, niet veel van bloggen en kaarten maken...
Maar nu lukt het even en zal ik weer een paar blogberichten klaarmaken! Er zijn nog wel een aantal dingen die ik kan laten zien aan jullie!
Dit kaartje maakte ik voor mijn vriendin die twee dochtertjes kreeg... Ik vond het tijd om de lieve hertjes weer eens te gebruiken! Ze blijven zo schattig voor babykaarten.
Ik ben zelf best wel weg van de lay-out van deze kaart met de mooie grasrand en het tabje.

Maak jij ook weleens tweelingkaartjes?
Ik krijg er altijd erg veel inspiratie voor!
En met al die tweelingen in onze omgeving heb ik ze ook al regelmatig kunnen maken!

Lieve groetjes,
Gerdine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten