vrijdag 6 januari 2017

Nieuwe babyserie Marianne Design


Net voor de kerstvakantie kreeg ik mijn bestelling binnen... wat een feest weer die nieuwe babymaterialen!! Elk jaar kijk ik er weer naar uit.
En dit jaar was het éxtra leuk, omdat er een heuse babyboom in onze omgeving is en we zelf als alles goed mag gaan ook een kindje erbij krijgen!
Dan is er niks leuker dan lekker aan de slag gaan met babykaartjes...
En natuurlijk ga ik voor ons eigen kindje ook wat gezellige dingen maken met deze materialen...
Maar dat kan ik voorlopig nog niet laten zien natuurlijk!

Ik maakte een keer een tweeluik kaart, van kraftkarton. De hoeken knipte ik rond voor een lief effect.
Ik gebruikte de nieuwe rompertjesmal, de hartjesmal en nieuwe stempels. Het leuke van het mooie rompertje is, dat je verder weinig meer nodig hebt. hij is zo lief! Ik vond het wel even een heel klusje om hem in elkaar te zetten.. 

Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Papier: Eline's Sweet stars PB7051 en Pk9109 Kraft paper
- Mallen: Lots of love LR0450, Eline's baby Onesie COL1419 en CR1360 Stitch cirkels
- Stempels: Eline's words Sweet baby EC0165 , Geboren (NL) CS0959

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen. Ik wens je een goede zwangerschap toe!
    (en: je hebt er weer een leuk kaartje van gemaakt :) )

    BeantwoordenVerwijderen