maandag 28 november 2016

Kerstkaarten

Langzaam begint de stapel kerstkaarten te groeien tot een serieus aantal.. Nog even rustig doorgaan, want ik vermoed dat het er nog niet genoeg zijn.
Vandaag laat ik jullie weer 2 kaarten gezien die ik maakte met het leuke winterse papier van studiolight, 'Frozen Forest', gecombineerd met wat lichtblauw papier uit een blokje van Marianne Design. Ik gebruikte knipvellen en tekststempels van Marianne Design. 

Hier is kaartje 1, met een gezellig doorkijkje:


Met een foto van de binnenkant:


En hier is kaartje 2:


Hoe ver ben jij met je zelfgemaakte kerstkaarten? Of koop je ze dit jaar? Of verstuur je helemaal geen kerstkaarten meer? Wie weet heb ik je weer kunnen inspireren...

Winterse groetjes, 
Gerdine


1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes Gerdine! Ik vind de doorkijk-kaart ook erg geslaagd! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen