dinsdag 8 november 2016

Huis vol VISITE


Heey hallo! Leuk dat je weer langskomt!
Een warm welkom voor mijn nieuwe volger.. ik hoop dat je lekker inspiratie kunt opdoen op mijn blog!

Vandaag een verjaardagskaart om te laten zien..
Een heerlijk verjaardagstaartje voor de jarige! Een hele fijne verjaardag en nog veel jaartjes...
Een vrolijk kaartje, met een rustige basis.. Ik gebruikte kraftkarton en tekende met een fineliner een speels randje. In het midden plakte ik een stuk geëmbosd papier, in rustig wit. Van het vrolijke papier 'Fleurique' knipte ik een banner en stanste ik de vormpjes voor de cupcake. Een bosje bloemen voor de jarige erbij, en het feest kan beginnen!

Gebruikte materialen van Marianne Design:
- Papier: Pk9109 Kraft paper & Fleurique PK9135
- Mal: LR0160 cupcake
- Clearstamps: Pl1524 Project NL – Verjaardag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten