vrijdag 27 mei 2016

Snoepjes #1



Omdat ik in het bezit ben van de leuke snoephartjesmal, was ik erg blij met het nieuwe patroon van Marleen. Dat moest natuurlijk gemaakt worden! Voor mijn jarige buurjongetje die snoepjes spaart, is deze kaart natuurlijk heel erg toepasselijk!

Ik gebruikte papier van het papierblok 'Peach & Mint' en daarnaast verfstaaltjes uit de bouwmarkt, en gewoon gekleurd papier. Voor een jongenskaart moest het natuurlijk niet te roze worden...



Wil je deze kaart ook maken? Het patroon vind je hier, op het inspiratieblog van Marianne Design.

Deze kaart doet mee met challenge-86 bij het Scr@p-Cards Challenge-blog, waar de opdracht is: 'Maak een kaart voor een kleine of grote man'

Groetjes,
Gerdine

7 opmerkingen:

  1. wat issie leuk geworden je snoepmachine, ik heb hem ook een keer gemaakt.
    heb je blog ook bewonderd en genoten van je kaarten ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb al vaak naar deze leuke snoepmachine gekeken!! Heel mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk bedacht zeg, heel origineel.
    De hartjes snoepjes zijn altijd heerlijk. Op en top super deze snoepjes machine.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerdine,
    Je snoep-machine is enig!!! En de hartjes net als de echte snoephartjes met tekst! Prachtig jongenskaartje super gaaf gedaan! Dankjewel voor je super leuke inzending naar Scr@p-Cards Challenge en ik ga je ook volgen!!!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie en welkom als volger op mijn blog, superleuk!

      Verwijderen
  5. Ja GEVONDEN!
    Wat erg hahaa, deze heb ik echt helemaal gemist hoor.
    Super leuk zo in het mintgroen met de knalgroene kikkertjes.
    Fantastisch mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Leuk dat je hem helemaal opgezocht hebt :)
      Je patroon is ook gewoon té leuk!!

      Verwijderen