donderdag 25 februari 2016

Don & Daisy CHALLENGE #29


Tijd voor TAART!

Voor een bijna-jarige vriendin maakte ik deze kaart.
Van het papierblok 'Eline's Peach and Mint' (PB7047) krijg je gelijk zin in zoete taartjes :)

Het is een vrolijke swing-kaart geworden. Het model van de kaart was nieuw voor mij, je kunt het patroon hier vinden op het inspiratieblog van Marianne Design.

De grote stempel is Don en Daisy DDS3308. De tekststempel komt van de nieuwe stempelset van project NL (PL1524)
De taartjes zijn al oudjes, van de babystempels van Eline, EC0107

Met deze kaart doe ik mee met challenge 29 op het Don en Daisy blog.

En mijn vriendin wens ik alvast een héle gezellige verjaardag toe!

Creatieve groetjes,
Gerdine

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DenDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gerdine en super leuk met alle cupcakes!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je 2e prijs bij Don&Daisy! Ontzettend leuke kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je 2e prijs bij Don&Daisy! Ontzettend leuke kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Gerdine met je 2e prijs. Leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen